حماسه سازان ، آستان مقدس امامزاده نرمی (ع) شامگاه روز یکشنبه ۹۴/۱۲/۹میزبان مراسم شکرگزاری پیروزی مردم شهرستان برخوار در انتخابات هفتم اسفندماه ۹۴ بود.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور ضمن برشمردن صفات اخلاقی منتخب مردم گفت: حسینعلی حاجی فردی سختکوش و ولایتی است به طوری که حتی روز پس از انتخابات (شنبه) هم دفتر خود را تعطیل نکرد و مشغول ملاقات مردمی بود.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حماسه سازان هفتم اسفند اظهار داشت: بنده در این پیروزی هیچ سهمی برای خودم نمی بینم ولی از این بابت که شما خوشحالید خوشحالم.

وی به استناد فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و پرهیز از دو قطبی شدن جامعه گفت: رقابت تمام شد و بنده خود را خادم همه مردم می دانم چه کسانی که رأی به حقیر داده باشند چه به رقبا و چه کسانی که به دلایلی موفق به رأی دادن نشده باشند.

حاجی تأکید کرد: بالاترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است و بنده به پشتیبانی شما برای خود وظیفه می دانم که کوتاهی نکنم البته در این راستا نیاز به مدیرانی داریم که عملاً خود را نوکر مردم بدانند، برای مردم تلاش کنند و در راه خدمت به مردم ملاحظه مدیران فرادستی را نکنند و با مردم صادق بوده و برایشان کلاس نگذارند.

منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همگان را به مشاوره، کمک، اظهار نظر و ماندن در صحنه فراخواند و از رقبایی که با تقوا زمینه ساز حماسه ۷ اسفند شدند تشکر کرد.

گفتنی است پیش از سخنان جناب آقای حاجی، مداح اهل البیت (ع) حاج رضا چایچیان بمناسبت ایام فاطمیه مرثیه سرایی کرد.