loading...
اخـــــــبار شاهیـــــــــن شهــــــــــــر و میـــــــــــــمه
..... بازدید : 91 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (4)

تحصیلات دانشگاهی:

- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(MBA) –گرایش استراتژیک (سمنان)

- کارشناسی برنامه ریزی اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبایی تهران)

سوابق علمی، گواهینامه ها و دوره های آموزشی:

- دارای گواهینامه کارشناسی (تطبیقی) مدیریت علوم بانکی در موسسه عالی بانکداری ایران ( بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران)

- دارای گواهینامه بین المللی دوره آموزشی نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

- دارای گواهینامه بین المللی دوره آموزشی روابط عمومی ؛ استاندارد سازی و حرفه گرایی در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

- دارای گواهینامه بین المللی دوره آموزشی بازاریابی خدمات در کنفرانس بین الملی بازاریابی خدمات

سوابق کاری:

- کارشناس علوم بانکی در شعب بانک رفاه  (شهرهای تهران ، اصفهان ، شاهین شهر ومیمه)

- معاونت شعب بانک رفاه

- کارشناس واحد ارتباط با رسانه های ارتباط جمعی اداره روابط عمومی بانک رفاه  (تهران)

- کارشناس آموزش گروه صنایع شهید باکری - سازمان صنایع هوافضا (تهران)

سوابق عضویت و همکاری و تحقیقات:

- پژوهشگر میدانی مرکز پژوهش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

- فعالیت در اداره آموزش و پرورش و مدارس شهرهای میمه و وزوان و روستاهای شهرستان شاهین شهر و میمه

- دارای سابقه فعالیت اجرایی و همکاری اثربخش در امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی تهران

- ایجاد و راه اندازی تشکل های دانشجویی تاثیرگذار با بهره گیری از رهنمون های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (همانند بسیج دانشجویی و...) در دانشگاه علامه طباطبایی تهران

- عضو کارگروه تحقیقاتی آسیب شناسی گروه های ضدفرهنگ - دانشگاه علامه طباطبایی(1375)

- عضو اجرایی کارگروه علمی–پژوهشی تعیین مرکزیت مکانی روستاها - دانشگاه علامه طباطبایی(1374)

در اول اردیبهشتماه سال 1354 در شهر فرهنگی و شهیدپرور میمه متولد شد. پس از طی مقاطع تحصیلی در سال 1372 به عنوان نفر برتر درمنطقه، در رشته برنامهریزی اجتماعی و در بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور (دانشگاه علامه طباطبایی تهران) پذیرفته شد. در طول دوران تحصیلات در دانشگاه دروس کلیدی را در حوزه برنامهریزی اجتماعی (همچون جامعهشناسی قشرها و نابرابریهای اجتماعی، جامعهشناسی انقلاب و جنگها، جامعهشناسی سازمانها و مؤسسات، جامعهشناسی انحرافات اجتماعی، جامعهشناسی روستایی ، برنامهریزی اجتماعی-اقتصادی، برنامهریزی منطقهای و آمایش سرزمین، برنامهریزی شهری، برنامهریزی روستایی، جمعیتشناسی و تجزیه و تحلیل جمعیت و مردمشناسی) و در محضر اساتید برجسته و سرآمد حوزه علوماجتماعی و برنامهریزی کشور فراگرفت.

علاقه و احساس نیاز به فراگیری علوم مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات و همچنین جایگاه ویژه آن در حوزه علوم اجتماعی سبب شد تا علوم مرتبط با آن را همزمان با تحصیل، در محضر اساتید برجسته دیگری همچون دکتر کاظم معتمدنژاد (پدر علم ارتباطات و روزنامه نگاری ایران)، دکتر حسین قندی و... فراگیرد. علاقه به امور فرهنگی و احساس وجود خلاءهای فرهنگی در بین جوانان بخصوص قشر دانشجو سبب شد تا در کنار علم اندوزی و کسب تجربه در دانشگاههای تهران، در خصوص رفع محدودیتها و موانع پیش روی فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه  اقدام و نسبت به برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت و کنترل کارگروههای فرهنگی اقدام نماید. رصد و شناسایی مشکلات دانشجویان از نزدیک اثربخشی این اقدام را دو چندان کرد و باعث گردید تا دغدغه حل مشکلات دانشجویان در تصمیمات و برنامهریزیهای آتی مدنظر قرارگیرد.

شناخت از نزدیک دغدغهها و مشکلات تنها به بدنه قشر دانشجو ختم نگردید و در دهه سوم عمر خود با حضور در مرکز تحقیقات و پژوهشهای صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین موسسه پژوهشهای اجتماعی–فرهنگی «خِرَد» در وسعت مناطق 20گانه تهران (درسال1374) نسبت به جمعآوری اطلاعات مرتبط با مشکلات و دغدغههای مردم و به منظور پایش و تجزیه و تحلیل در مراکز مذکور و دستیابی به راهبردهای موثر و نیل به اهداف مشخص این مراکز اقدام نمود.

در سال 1377 همراه با اندوختهای عظیم از تجربیات و علوم در حوزه فرهنگی–اجتماعی جهت طی نمودن دوران خدمت مقدس نظام وظیفه و ارائه علوم فراگرفته شده در اداره آموزش و پرورش منطقه میمه با قشر خدوم و زحمتکش آموزش و پرورش همراه گردید و این توفیقی دیگر بود برای شناسایی و شناخت مشکلات این قشر گرانقدر و این دوران فرصتی شد تا از نزدیک با موانع پیشروی این حوزه و به ویژه موانع و محدودیتهای پیشرفت علمی در مناطق محروم آشنا گردد.

در سال 1379 جهت تکمیل تجربیات و استفاده از علوم فراگرفته شده به عنوان کارشناس آموزش پا به عرصه صنایع هوافضای کشور گذاشت. افتخار همکاری و مساعدت با اساتید، مهندسان و متخصصان غرورآفرین این حوزه در کشور، برگ درخشان دیگری از کارنامه وی میباشد.

عملکرد کارا و اثربخش وی در طول مدت تحصیل تا ورود به عرصه صنایع هوافضای کشور سبب شد تا در سال 1380 از سوی مدیریت عالی بانک رفاه جهت ادامه خدمت و ادای دین خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بانک رفاه دعوت به همکاری گردد. سنگری دیگر در عرصه نظام بانکی و اقتصادی کشور.

آموزش در محضر اساتید برجسته اقتصادی و نظام بانکی کشور در مؤسسه عالی بانکی ایران (بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) در طول خدمت در بانک رفاه تا به اکنون، برعهده داشتن مسئولیتهای معاونت شعبه، کارشناس روابط عمومی و... در اصفهان و تهران، همکاری و مشارکت تاثیرگذار در راهاندازی و شروع به کار مرکز «فَراد» (مرکز جامع اطلاعرسانی و پاسخگویی) در اداره روابط عمومی بانک رفاه، همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاههای سالیانه بانک، بورس و بیمه (در سطح ملی)، اخذ گواهینامههای بینالمللی متعدد مرتبط با حوزه روابطعمومی و بازاریابی خدمات و... تنها گوشهای از درخشش وی در عرصه اقتصادی و نظام بانکداری است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ن در تاریخ 1394/12/02 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

به نظر من آقای قربان هم توان نماینده شدن و هم صلاحیت اون رو داره
این همه به افرادی که فقط پول دارند رای دادیم چه کاری برای ما کردند
یه بار هم به کاندید بومی آقای قربان رای بدیم

این نظر توسط س در تاریخ 1394/12/01 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

عشق است آقای قربان فقط ممد رضا جون

این نظر توسط طرفدار قربان در تاریخ 1394/12/01 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

باید به کاندید های بومی رای بدیم تا به درد میمه بخورند

این نظر توسط میمه ای در تاریخ 1394/12/01 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

عشق است کاندید بومی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
meymehcity@mihanmail.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 682
  • بازدید کلی : 9,933