loading...
اخـــــــبار شاهیـــــــــن شهــــــــــــر و میـــــــــــــمه
..... بازدید : 31 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (4)

نگاهی بر کارنامه آقای امیر باقریان  کاندید انتخابات مجلس

دیدار آقای امیر باقریان با حجه الاسلام زمانی بعد از نماز

 جمعه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رای اولی در تاریخ 1394/11/30 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

خداقوت
واقعا نمیدونم چی باید بگم با این رزومه عالی رای من به سمت جناب باقریان برگشت تشکر میکنم ازتون که اینکار زیبا رو برای شناخت افراد لایق انجام دادید.
من رای اولی هستم و مشتاق دیدارایشانم.

این نظر توسط حمید خوزستانی در تاریخ 1394/11/30 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود
واقعا جای حرف برای گفتن نیست باید دست مادر ایشان را بوسید احسنت باید گفت به این جوانان غیور امثال باقریان هستند که شاهین‌شهر به عنوان شهر باسواد و شهر نخبگان انتخاب میشود واقعا مسولین باید بیدار شوند امثال باقریان درهر جا پیدا نمیشوند چرا من به عنوان یک شهروند الان باید بفهمم همچین شخصیتی در شهر ما هست.بله خانواده شهدای یاسینی در شهر شاهین شهر مورد شناخت همه عموم هستند و باعث افتخار است.
از مدیریت محترم تقاضا دارم در صورت امکان راهی به بنده حقیر نشان دهند تا بتوانم یک پل ارتباطی با جناب باقریان داشته باشم و بتوانم از نزدیک با اهداف و برنامه های ایشان اشنا بشوم.
با تشکر

این نظر توسط خخخخخح در تاریخ 1394/11/30 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط خخخخخح در تاریخ 1394/11/30 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
meymehcity@mihanmail.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 709
  • بازدید کلی : 9,960