loading...
اخـــــــبار شاهیـــــــــن شهــــــــــــر و میـــــــــــــمه
..... بازدید : 26 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)
عذر خواهی وب اخبار شاهین شهر و میمه از سایت شاهین نا به خاطر درج نکردن منبع بعضی از اخباری که از این وب کپی شده.
..... بازدید : 26 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (1)

حماسه ای دوباره در راه است…

جناب آقای مهندس رضوی در اجتماع باشکوه هواداران حاجی، ضمن تأکید بر اصلح بودن ایشان گفت: بنده آمده ام تا بگویم یکی از معدود نمایندگان فعال مجلس در طی دوره های اخیر جناب آقای حاجی است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: با وجودیکه مطالعه بسیار زیادی راجع به منطقه داشتم خبردار شدم که آقای حاجی قرار است در سنگر بالاتری به خدمت مردم بپردازد و وقتی با عدم تغییر نظر ایشان و ماندنشان در همین حوزه انتخابیه روبه رو شدم تصمیم به کناره گیری به نفع ایشان گرفتم.

IMG_7733

..... بازدید : 61 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (4)

نگاهی بر کارنامه و حواشی سید محمود حسینی دولت آبادی  کاندید انتخابات مجلس

بسمه تعالی

ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و زحمات تمام مردم که در آستانه  برگزاری انتخابات دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی با حضور گرم خود مقدمات شور و هیجان در این دوره حساس را فراهم آورده اند . از شما و خانواده  محترمتان دعوت می نماییم در جلسه سخرانی جناب حجت الاسلام سید محمود حسینی کاندیدای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی مردم محترم شهرستان های برخوار. شاهین شهر و میمه و نماینده ی دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به منظور آشنایی با برنامه های آینده  این کاندیدای با تجربه . روز سه شنبه مورخ۴/۱۲/۹۴ راس ساعت۱۶:۳۰ در مکان مسجد جامع میمه شرکت فرمائید تا با تحلیل و بررسی دیدگاه ها و نقطه نظرات ایشان بتوانید کاندیدای اصلح خود را انتخاب نمائید.

از حضور گرم و صمیمی شما سپاسگزاریم 

   ستاد انتخاباتی سید محمود حسینی

..... بازدید : 37 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (1)
baseri

۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط در ۱۱۹ شعبه، رأی خواهند داد

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: در مجموع دو شهرستان حوزه انتخابیه بیش از ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۵ هزار نفر از آنها رأی اولی می باشند.

..... بازدید : 39 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

۱۳۹۲۰۳۲۳۱۲۱۲۱۲۶۹۹۶۹۱۷۳۳

از طرف دانش آموزان دبیرستان محمدیه ی زیادآباد در روز یکشنبه مورخ ۹۴/۱۲/۲ در روستای زیادآباد در ارتباط با درصد طرفداری از هر یک از کاندیداها شرکت کننده یک نظر سنجی بعمل آمد که در صورت صلاحدید می توانید برای مخاطبین خود درج فرمایید.
از ۱۹ درصد جامعه که روز جمعه می توانند در پای صندوق رای حاضر شوند نظر سنجی انجام شد که تا عصر روز یکشنبه کاندیداهای محترم توانستند نظر مردم به ترتیب زیر به برنامه های خود جلب کنند.(نتیجه ی این نظر سنجی به ترتیب عبارتند از):
۱-آقای قربان ۳۶/۴ سی وشش و چهار دهم درصد
۲-آقای حاجی ۱۸/۵ هیجده ونیم درصد
۳-آقای حسینی ۱۴/۲ چهارده و دو دهم درصد
۴-آقای عروجی ۷/۸ هفت و هشت دهم درصد
۵-آقای باقریان ۲/۸ دو و هشت دهم درصد
۶-آقای اسدی ۱/۴۲ یک و چهل ودو صدم درصد
و بقیه ی کاندیداها تا پایان روز یکشنبه نتوانسته اند نظر مردم را به برنامه های و ایده های خود جلب کنند.

..... بازدید : 47 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (1)
 
9

هزینه تبلیغات انتخاباتی صرف درمان دختر روستایی شد

در یک حرکت جالب و خدا پسندانه یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم در غرب هرمزگان،هزینه های تبلیغاتی خود را جهت احیا و درمان قلب مجروح آمنه کوچولو که یک دختر بچه روستایی در غرب هرمزگان است، اهدا کرد.

..... بازدید : 56 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (3)
24587_170

اهدای عضو یک خانم برخواری به بیماران نیازمند

اعضای بانوی جوان برخواری به بیماران نیازمند اهدا شد.

 مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان گفت: سمیه عسگریان ۳۴ ساله که براثر حادثه ای دچار مرگ مغزی شده بود، در بیمارستان الزهرا (س) جراحی و سه عضو بدن او با رضایت خانواده اش اهدا شد.
مریم خلیفه سلطانی افزود: دو کلیه این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند به بیمارستان نور و علی اصغر اصفهان و کبد وی به شیراز فرستاده شد.
..... بازدید : 26 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (3)
abdellahi 

آیت الله عبداللهی سه شنبه شب در شهر حبیب آباد به سخنرانی می پردازند.

آیت الله شیخ عبدالمحمود عبداللهی، کاندیدای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، فردا شب در شهرستان برخوار به سخنرانی می پردازند.

مراسم سخنرانی ایشان، فردا شب (سه شنبه) در مسجد امام صادق علیه السلام شهر حبیب آباد برگزار خواهد شد.

..... بازدید : 31 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (1)

DSC02701

 اخلاق انتخاباتی

یک انتخابات سالم پیش نیازهایی دارد که بعضی از آنها عبارتنداز :

۱- رعایت امانت و التزام به حفظ و حراست آرای مردم .

 دست اند کاران انتخابات اعم از دولت و هیاتهای اجرایی – نظارت و عوامل اجرایی باید امانتدار باشند تا حق الناس را رعایت و از تضییع حقوق مردم و کاندیداها جلوگیری نمایند و البته باید توجه داشته باشند که سهل انگاری در این زمینه خیانت و عقوبت سختی خواهد داشت.۲- قانون مدار بودن و التزام عمل به قانون هم قبل از انتخابات و هم بعد از آن که پذیرفتن نتیجه انتخابات نیز نشانه قانونمداری می باشد.۳- رعایت اخلاق که همان تقوای الهی و شاهد و ناظر دانستن خداوند متعال می باشد. به این معناکه از تهمت زدن به دیگران یا تخریب  پرهیزد واز هر گونه عوام فریبی ،وعده دروغ و سیاه نمایی نیز خودداری نماید.۴- بجای پخش بیش ازاندازه عکس وپوستر برنامه های خود راارائه دهند

امید است با بصیرت وباهدف انجام تکلیف شرعی وبه قصد تقرب الی الله در انتخابات شرکت وحماسه ماندگاردیگری رارقم زده وزمینه عزت واقتدار کشور وملت ایران رافراهم آوریم.

والسلام  – زمانی گندمانی –  امام جمعه بخش میمه

..... بازدید : 34 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (2)

20x15

بسم تعالی

ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت .همراهی و زحمات شما در طول نهمین دوره نمایندگی آقای حسینعلی حاجی در مجلس شورای اسلامی و در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی . در محل مسجد جامع شهر میمه گردهم می آییم تا ضمن استماع گزارش فعالیت های انجام شده نماینده  محترم مردم شهرستان های برخوار . شاهین شهر و میمه در نهمین دوره  مجلس شورای اسلامی . با برنامه های ایشان برای دوره ی دهم آشنا گردیم.

لذا از حضور گرم شما و خانواده محترم دعوت می نماییم در روز دوشنبه مورخه ۳/۱۲/۱۳۹۴ مصادف با سالروز شهادت شهیده راه ولایت حضرت فاطمه زهرا(س)بعد از نماز مغرب و عشادر مسجد جامع شهر میمه حضور یابید تا با آگاهی کامل. کاندیدای مورد نظر و اصلح خود را انتخاب و در این امتحان نیز همچون گذشته سربلند بیرون آیید.

 

ستاد انتخاباتی آقای حسینعلی حاجی

               شهر میمه

..... بازدید : 47 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (2)

حماسه ای دوباره در راه است…

جهانگیر شفیعی، نامزدنمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس ضمن دیدار با نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های ایشان در دوره نهم و برنامه هایش برای دوره دهم مجلس شورای با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت های انتخاباتی به نفع آقای حسینعلی حاجی انصراف داد.

۲۰۱۶۰۲۲۱_۱۶۵۴۲۷

..... بازدید : 45 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (2)

حاجی در حسینیه اباعبدالله (ع) (بختیاری های شاهین شهر): خوشحالم اعلام کنم که خادم شما جزء ۱۰ نفر برتر مجلس است.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنج شنبه ۹۴/۱۱/۲۹با حضور در جمع پر شور مردم شاهین شهر و اقوام مختلف ساکن در این شهر گزارشی از عملکرد خود در دوره نهم ارائه کرد.

IMG_6953

..... بازدید : 73 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (2)

سخن صمیمی آقای محمد رضا قربان

 

به زودی حرف کاندید ها با مردم در وب اخــــــــبار شاهیــــــــــن شهـــــــــــر و میـــــــــمه

 

..... بازدید : 43 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (2)
IMG_3136-244x172 

نماینده ای خوب است که ملی فکر کند منطقه ای، عمل/ ..ما طرفدار جناح خاصی نیستیم.

عبدانی در خصوص شاخصه های اصلح یک نماینده مجلس گفت: همه مردم انتظار دارند فردی وارد مجلس شود که ملی فکر کند و منطقه ای تصمیم بگیرد و دیدگاه آن وسیع باشد، چون باید برای کل نظام تصمیم بگیرد.

..... بازدید : 89 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (3)
لیست اصلاح طلبان اصفهان برخوار 

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی اصفهان ضمن اعلام این خبر که هنوز در شهرستان‌های «سمیرم»، «کاشان و آران و بیدگل» و «مبارکه» به جمع بندی نهایی نرسیده ایم؛ اسامی نامزدهای مورد حمایت ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان اصفهان در دیگر حوزه‌های انتخابیه استان را اعلام کرد.

..... بازدید : 71 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (1)

۷۷۴۸۹۲۶d6fbb3a86f3c6b29582cdef07

هیات داوران پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات معرفی شدند
– به گزارش ستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فیلم فیلم کوتاه حسنات، هیات داوران این دوره از جشنواره معرفی شدند.
 به نقل از ستاد خبری جشنواره حسنات، هیات داوران پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را در چهار بخش انیمیشن، فیلم‌نامه، فیلم داستانی و فیلم مستند داوری خواهند کرد.

بر این اساس آقایان فرید فرخنده کیش، محمدعلی صفورا، اسماعیل شرعی، نعمت‌الله اکبری وسعید توکلیان در بخش پویانمایی، رسول صدرعاملی، ابراهیم میرشاه جعفری، کیومرث پوراحمد، ویشکا آسایش و مستانه مهاجر در بخش داستانی، سید علی نکویی، اُرُد عطارپور، مهرداد اسکویی، سید مهدی طباطبایی‌نژاد و اُرُد زند در بخش مستند و سید محسن دوازده امامی، فرشاد فرشته حکمت، امرالله احمدجو، مسعود احمدیان و مینو فرشچی در بخش فیلمنامه ۲۳۲ اثر بخش مسابقه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را داوری خواهند کرد.

گفتنی است که رزومه داوران در بخش معرفی داوران پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در سایت اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی hasanatfilm.irدر بخش مجزا درج شده است

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
meymehcity@mihanmail.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 714
  • بازدید کلی : 9,965